HUDBA.HRADISTE.CZ 
 

www.midisoubory.cz

kytara

hudba.hradiste.cz

texty písní, midi soubory, noty, foto autorů a interpretů

     

  Dnes je 24. 04. 2024, 03:53:17        Přihlášení uživatele:     Heslo:

PODMÍNKY
PRO STAHOVÁNÍ
MIDI SOUBORŮ

Nabídka inzerce
informace o využití
reklamní plochy
na serveru.
BANNER


TOPlist
počítání od 2.4.2004



















































RAMRAMRAM
 
K. T. O. / KTO / T. Franks / Jiří George Falladalinka
Název skladby:

Jaro na Aljašce

Rubrika: Folk, Country



Album:


Počet shlédnutí: 7413       Tisk textu písně: Tisk písně
FOTO
K. T. O.
 
RAMRAMRAM
PODMÍNKY PRO STAHOVÁNÍ MIDI SOUBORŮ - (0)
 MIDI SOUBORY: 
IDXGKARPoplatek BytesČasZaslalStaženoDatumDEMO
1966.
XG
Karaoke
31 Kč Koupit a stáhnout soubor
44938
01:55
amater Informace
  2
25.10.2009
DEMO
1967.
XG
Karaoke
31 Kč Koupit a stáhnout soubor
45131
01:57
amater Informace
  13
25.10.2009
DEMO
37513.
XG
Karaoke
89 Kč Koupit a stáhnout soubor
25320
01:33
šedivák-midispace Informace
  0
17.03.2011
DEMO
37514.
XG
Karaoke
89 Kč Koupit a stáhnout soubor
25064
01:33
šedivák-midispace Informace
  4
17.03.2011
DEMO
37515.
XG
Karaoke
89 Kč Koupit a stáhnout soubor
25159
01:33
šedivák-midispace Informace
  13
17.03.2011
DEMO
37973.
XG
Karaoke
25 Kč Koupit a stáhnout soubor
87166
02:00
midikar Informace
  1
10.04.2011
DEMO
37974.
XG
Karaoke
25 Kč Koupit a stáhnout soubor
88385
02:00
midikar Informace
  0
10.04.2011
DEMO
37975.
XG
Karaoke
25 Kč Koupit a stáhnout soubor
88396
02:00
midikar Informace
  5
10.04.2011
DEMO
78077.
XG
Karaoke
99 Kč Koupit a stáhnout soubor
25145
01:31
Midistage-Petr Eger Informace
  0
08.08.2021
DEMO
78078.
XG
Karaoke
99 Kč Koupit a stáhnout soubor
25320
01:31
Midistage-Petr Eger Informace
  0
08.08.2021
DEMO
78079.
XG
Karaoke
99 Kč Koupit a stáhnout soubor
25064
01:31
Midistage-Petr Eger Informace
  0
08.08.2021
DEMO
78080.
XG
Karaoke
99 Kč Koupit a stáhnout soubor
25159
01:31
Midistage-Petr Eger Informace
  0
08.08.2021
DEMO
linka
Zdarma je pouze DEMO ukázka. Chcete-li stáhnout celou verzi midi souboru, klikněte levým tlačítkem myši na ikonu "KOUPIT" a otevře se Vám okno, ve kterém zaplatíte a stáhnete midi soubor. Stahování MIDI souborů je povoleno přihlášeným uživatelům, kteří mají na reg.kontě zaslanou zálohu na autorské poplatky. Pro přehrávání DEMO ukázky používejte Van Basco Karaoke Player, jiné programy nemusí umět zkrácený soubor přehrát.

 PŘÍLOHY KE SKLADBĚ 
 SouboryVelikostDatumZaslal  
1. MP3-K._T._O.-Jaro_na_Aljasce(598287).mp31394628
04.02.2017
šedivák-midispace  
2. DOC-K. T. O.-Jaro_na_Aljasce(12919).doc23552
04.08.2021
Midistage-Petr Eger  


Jaro na Aljašce

       G               C        G
1. Až jaro na Aljašku zavítá k nám,
                     A       D
   hromadu zlata já za zimu mám,
    G                 C        G
   šampaňský víno si do srubu dám,
                       C        G
   až jaro na Aljašku zavítá k nám.

2. S dívenkou krásnou budu tam žít,
   čeká na jihu a chci si ji vzít,
   mosaznou postel si do srubu dám,
   až jaro na Aljašku zavítá k nám.

3. Z těch velkejch plánů nezbylo nic,
   já dva roky čekal a moh' jsem snad víc,
   teď už je vdaná a co z toho mám,
   když jaro na Aljašku zavítá k nám?

4. Nač věšet hlavu: nedá se žít,
   šampaňský víno tu sám budu pít,
   s partnery svými tu zůstanu sám,
   až jaro na Aljašku zavítá k nám.

5.=1.
 KOMENTÁŘE UŽIVATELŮ KE SKLADBĚ 
Vybráno záznamů: 24
1. Jaro na Aljašce16.05.2011, 23:12:12
 jak je zde zvykem
 neznate original, neznate autora, neznate melodii a harmonii.. usmudlali jste neco tak vzdaleneho originalu jako je vzdalena evropa od aljasky..jdete opravdu tvrde vlastni - ceskou cestou.. pomahej pambu
klara
(b3b034300400)

2. Jaro na Aljašce17.05.2011, 11:15:09
 tak jsem se díval
 kolik nám toho na HH vytvořila slečna Klára. A ejhle, ani jednu midku! Ne, že já bych nějakou vytvořil, ale alespoň na počkání tady nezkritizuji stopadesát výrobců midi denně, kteří jsou ve svém oboru velmi dobří, někteří méně, ale oceňuji jejich snahu a nesnažím se je za každou cenu shodit. Je zde třeba brát v potaz, že v rámci midi daná skladba nikdy nebude znít jako originál. Na to, aby to znělo alespoň zhruba jako originál, tak musíte mít patřičný software. Ale to všechno zasvěcení lidé, kteří navštěvují stránky HH jistě ví. A pokud Vám to nestačí, tak se neostýchejte a přejděte na stránky zahraničních výrobců, kteří snad vyrábějí lepší midi, ale pochybuji, že tam někdo bude vaši kritiku brát na zřetel. Neděkujeme, odejděte!
Jakomo
(3334b5b0300100)

3. Jaro na Aljašce17.05.2011, 14:13:18
 Já mám řešení
 Ať sem dá Klára Midku s akordama,podle ní správnou správnou melodií a autorama a je to vyřešené.
Karel Fictum
(3334b0b4340700)

4. Jaro na Aljašce17.05.2011, 16:08:46
 jsem s Váma
 za jedno, Karle :-)
Jakomo
(3334b5b0300100)

5. Jaro na Aljašce17.05.2011, 20:14:19
 reknete nekdo tomu novymu
 at se nauci cist a precte si nazev serveru.. at si ten panacek neplete hudbu s midikseftem.. ty vase tanyny tanini ten vas eva a vasek mne opravdu ale opravdu nezajimaji.. a odejdi si sam sasku pocmaranej! kadliku ty se smir s tim ze vam uz napovidat nebudu..jste vsichni chytry az na pudu tak si pomozte sami.. cest
klara
(b3b034300400)

6. Jaro na Aljašce18.05.2011, 07:51:52
 Panebože
 Co teď budeme dělat bez Tvých rad.To jsme úplně ztraceni.
A nebude tu ani žádná legrace.
Tak se měj, S Pánem Bohem.
Karel Fictum
(3334b0b4340700)

7. Jaro na Aljašce18.05.2011, 18:01:26
 kadliku jako obvykle jsi nepochopil o cem je rec
 jednak se jeste nechystam umrit a za druhy neni potreba sem davat zadnou midku.. od ty doby co existuje youtube si kazdy skladbu najde.. jenze to byste museli znat nazev panackove.. a ten ja vam prave nereknu.. bez mych rad jste uplne ztraceni.. no tak ztracen je jen ten koho by original zajimal.. ale zadnyho takovyho tady neznam.. kadlik je ten pripad ze je stastnej kdyz se nic novyho nedovi..
klara
(b3b034300400)

8. Jaro na Aljašce18.05.2011, 19:23:38
 že bych zde byl nový?
 Řeknu Ti, Kláro, teď jsi nás tady všechny vážně rozsekala! -))
Ví někdo kdy se tady ta škodná objevila?
Jakomo
(3334b5b0300100)

9. Jaro na Aljašce19.05.2011, 06:41:32
 hurá
 Už jsem tu dlouho nebyl, ale koukám, že se nic nezměnilo. Klára prudí, ale aspoň je sranda. No a zdraví - ČEST ! Hm tak to je co říct, aspoň víme odkud vítr vane. Po ránu mi vždy zvedne náladu.
driver
(3336350700)

10. Jaro na Aljašce19.05.2011, 10:44:27
 už si ji tady pomalu přestávají všímat,
 Drivere. Ale máte pravdu, trochu tady čeří ty vody stojaté :-)
Jakomo
(3334b5b0300100)

11. Jaro na Aljašce19.05.2011, 10:46:21
 No fajn.
 Ty Kláro,to si fakt myslíš,že bez Tvé pomoci jsou všichni ztraceni.
Co si pak mají počít ti chudáci, kteří Tě naznají.
Taky by mne zajímalo.jak můžeš vědět,kdy jsem šťastnej a co vím a co nevím.Mně spíš připadá,že Tě strašně štve,že Tě nikdo nebere vážně.
No ale to už je Tvůj problém.
Karel Fictum
(3334b0b4340700)

12. Jaro na Aljašce19.05.2011, 12:54:19
 klara
 to není člověk.ani se tak nejmenuje.to je nějaký pomatený delfín ze zoo co si chce dokázat že lidi nasere :-)
Midistage-Petr Eger
(33320600)

13. Jaro na Aljašce19.05.2011, 14:34:40
 obecně
 no teda, 5 let jsem tu nebyl a nestačím se divit - samej zloděj, to čert vem nebo ať zaplatí po právu i s úroky, ale že úroveň většiny nově udělaných nebo zcela nových midi songů se nezměnila od poloviny 90. let prakticky vůbec, soudě dle ukázek, tedy je to pořád stejný kolovrátek bez kapky života a muzikantské soudnosti, to se musím opravdu nahlas zasmát nad tím, jestli tohle jako posluchači na svatbách a večírcích fakt sežerou a ještě vám, co to pouštíte, za to zaplatí bez řečí?? Když už, tak i ve třech (basa, kytara, kláves nebo harmonika třeba, možno i nějaký starý analogový bicí automat) se dá zahrát naprosto cokoliv a je to živá muzika, ve který se dá ukázat i nějaký ten muzikantský kumšt, lidi reagují úplně jinak než na midi kolovrátek. Než midi songy jako kolovrátek, tak sorry ale raději udělat diskotéku s originál muzikou. Karaoke playerů s center canceled už je na trhu taky dost... Je mi blujno, jak šla živá česká muzika do sraček, když jsou pomalu známější než originály jejich midi úpravy a jiný zajebaný zmršeniny, co si člověk může objednat přes TV shop a ještě k tomu dostane odpovídající super bonus - třeba plná taška Na českým pohřbu #17 od evy a vaška :-)))
medvěd
(333436b30000)

14. Jaro na Aljašce19.05.2011, 21:32:05
 
 teda pane kolego hudebníku ...to jste si dovolil strašně moc!!!!!!!!!!, to přece nejde takto kritizovat....... brzo Vás rozcupujou na kousky......prostě mi to nedalo ,abych se tentokrát neozval, i když používám také midi, ale jen pouze svoje a nekšeftuju s nimi a navíc do toho střídám 3 nástroje live, souhlasím na 100% že česká živá hudba šla do prdele, ale zato si můžeme sami......
Stanley
(33323233350400)

15. Jaro na Aljašce19.05.2011, 21:35:08
 
 Ježííííš,.....jsem zapoměl, to byla reakce na medvěda
Stanley
(33323233350400)

16. Jaro na Aljašce20.05.2011, 10:59:23
 názor
 každého může být jiný.považuji se za TOP výrobce midi který funguje již 16.rokem ale hraju zásadně živě s 2ma kapelama týden co týden.živá hudba jistě do prdele nešla.tady šli do prdele pouštěči disket.mě samého na takovou akci nikdo nedostane,naposledy sem tam vlítl v půlce písničky a demonstroval jak kašpar co za tím stojí a lopotně markýruje neodpovídajíce originálu vlastně vůbec nehraje a má to stažené.ještě tam byla nějaká korpuletní dáma která dokonce dělala že zpívá a ženský vokál vůbec nebyl! všechny jsem pobavil,nikdo se nečertil. ani členové té podivné kapely. řekli že to dělají za 1500 na večer a 800 projedou na benzínu.stádo ožralých ovcí tančilo nebo sedělo a bylo jim to úplně jedno.ovšem tak to není zdaleka všude a to mne těší.
Midistage-Petr Eger
(33320600)

17. Jaro na Aljašce20.05.2011, 12:41:39
 můj názor ... nejen pro pana Egera
 budu trošku odporovat,se začátkem souhlasím do detailu i když si pouštím pouze dema(jen kvůli porovnání) pan Eger je špica, ale ono v podstatě je úplně jedno jestli někdo jen pouští cizí věci který si koupil na HH z noťasu nebo z disket.Důležitý, alespoň pro mne je aby u toho alespoň hrál jeden či dva nástroje na živo a živě zpíval,potom to je , nebo dá se to nazvat živá hudba.Protože ruku na srdce jsou kapely který hrají úplně na živo a je to průser ,protože se občas nesejdou nejen v rytmu ale ani v harmonii.Proto jsem psal že šla živá hudba do prdele. A je fakt že jsou dobrý party ,ale dnes už i ony v některých věcech používají semply a je jasný každej muzikant má jen 2 ruce.To že dnešní am. ale i prof. scéna vypadá ,jak vypadá nás dohnalo tzv. šetření- koncem 80 let se ještě jezdilo přes Pragokoncert a jiné agentury za 100 -150 Marek na hlavu a den a dnes?
Ve čtyřech moc práce neseženeš a nebo za hubičku protože muzikanti z Ukrajiny atd. jsou ochotni hrát za 50E v 5 lidech 8 hodin a denně.Tak ,že zbývá jezdit max. ve 2 -myslím ven- a, nebo hrát třeba i sám jako já s veškerou možnou technikou od zmršovadel na kyt. až po vokalizér a jiný MRŠKY za 5000až6000 na jednorázovku a na stálej kšeft za 1200-1500 na den-při 22 dnech za měsíc.-Tak , že pánové nechtěl jsem se nikoho dotknout ani urazit ať si to každej dělá jak umí ,když najde posluchače kteří mu za to zaplatí, je to prostě business,někdy hrůza ale.... ať Vám to všem hraje
Stanley
(33323233350400)

18. Jaro na Aljašce20.05.2011, 15:17:50
 Tak ještě já se svou troškou.....
 Stanley,už jsem tady od tebe čet hodně příspěvků,ale konečně pod tenhle poslední se bez okolků podepisuju.Vystihl jsi to celkem přesně.Na 100% hraná muzika naživo nemusí vždy představovat tu pravou ořechovou kvalitu.Na druhé straně ale ani na 50% hraná muzika,kde mají muzikanti v klávesách udělaný z midek podklady a do toho jeden,dva hrajou živě,nemusí znít špatně.S tím se těžko dá hnout.Je to prostě trend týhle doby.Já jsem v mládí začínal v rockový kapele a později jsem hrál v country kapelách.V poslední před 12 lety.Kluci nechodili na zkoušky a v polovině zábavy už jich pár sotva stálo na nohou.Nejsem žádný abstinent,ale tohle mě rozladilo.Tak jsem se trhnul,dělám si podklady z midek tak,že je předělávám podle svýho vkusu na Mp3 a s mým synem do toho mastíme kytary.S tou kvalitou je ten problém,že kdo v životě aktivně na něco hraje,dovede většinou rozeznat,kterej fajl je na troch na ůrovni a ten vybrat a použít,bez ohledu na cenu,protože i když koupím dražší midku,tak se mi vzápětí na akcích zaplatí.Bohužel existuje i mnoho takzvaných muzikantů nemuzikantů,kteří toho v životě moc nenahráli,nebo nehrajou vůbec na nic,vezmou midku,aniž by se zabývali v jaké je kvalitě a potom se se s ní v klávesách perou až z toho nakonec leze takový paskvílek.Buď si to vůbec neuvědomují,nebo si řeknou,jak se tu vyjádřil už scarabeus,oni to lidi sežerou.Nezbývá,než doufat,že tihle muzikanti jsou v menšině.
šedivák-midispace
(33343034340500)

19. Jaro na Aljašce21.05.2011, 14:47:27
 hrát s disket
 kvůli tomu že mi někdo z kapely nechodí na zkoušky nebo je ožralý jak prase na kšeftě...? tak ho nakopej do prdele a za ním hoď futrály s jeho krámama:-)hrál sem bigbít- vlastní tvorbu odjakživa na živo (to jinak nejde nebo je to nemyslitelný,pro mě tedy)a tanečňák skoro 9 let s přestávkama v triu přes MDF2 a MIDI. udělal sem to přesně naopak.vysral sem se na playbacky a ve 4 hrajem živě už 7.rok a je to super.otročit na klik by mě fakt nebavilo.to je člověk jak cvičená opice.žádná improvizace,fantazie,nic...prostě můžeš uniformě trsat do podkladu podle metronomu za přesně dané formy.
Midistage-Petr Eger
(33320600)

20. Jaro na Aljašce22.05.2011, 21:41:22
 + hrát z disket či noťasu
 Vzledem k tomu ,že nejsem nejmladší a začínal jsem z big-bítem už okolo r. 1964, tak pamatuju éru živý hudby, víc než dobře -starý placky Tesly 20W ,regenty a další-a přesto budu trošku oponovat.Na živo je naživo -marná sláva, ale lidi kteří trošku čuchli k velkýmu show busunessu mi potvrdí ,že většina muziky posledních asi 17 let vzniká právě podobným způsobem jako když se tvoří dobrej mid a hodně věcí na orig. z rádia vidělo ve studiu jen zpěváka a možná kytaristu.Koneckonců naše i zahr. pěvecké celebrity používají vokalizéry a další mašinky i na lacinějších koncertech. A tak vyvstává otázka: má vůbec cenu -třeba pro mne- po 40 letech na place ještě stále někomu něco dokazovat?, podklady si dělám sám od A až do Z do toho střídám min 2 nástroje na živo- ne současně to pro rejpaly-, používám kval. vokalizer a jde mi o prd.Za svou práci se stydět nemusím, protože kdyby to stálo za hovno asi těžko by si M. Ruppert, R. Holým vybrali zrovna abych zmidoval a nahrál jejich věc a hodili ji na DVD - i když z mé strany šlo zpíše o recesi protože věkový rozdíl je podstatný-.Ale to jsem odbočil. je jasné ,že převážná většina lidí na HH jsou v podstatě pouštěči ,kteří si něco koupí a pak to za honorář pustí a je jedno zda to je pro školku či důchoďák.Výroba midi je kšeft jako každý jiný a kdyby jej nebylo velká spousta pouštěčů by -nehrála- a byl by větší prostor pro živý party.I když musím říct,že nevím zda by se mi znovu chtělo zkoušet z partou, to jiný vytvořil na počítači a dokazovat si , že to ještě umím.Co umím ,umím snažím se to ještě stále v celku dobře prodat a když na to přijde tak machrovat se dá i na midi podklad pokud na dotyčný nástroj člověk alespoň trošku umí..........
Stanley
(33323233350400)

21. Jaro na Aljašce23.05.2011, 09:25:43
 lidicky nedela se vam spatne
 ze slovniku TOP machera z habartova?.. ožralý jak prase.. nakopej do prdele.. vysral sem se na playbacky.. tohle neni o hudbe a o radosti z hudby.. to je o sprostote nadavkach a urazkach.. od tohodle mistra sveta se muzete tak akorat umazat a smrdet
klara
(b3b034300400)

22. Jaro na Aljašce23.05.2011, 12:50:53
 ona ,nebo on?
 Teda lidi nevím co je Klara zač ,ale to co píše je úplně mimo mísu....... du blejt -velebnosti a dám si zase chvilku pokoj
Stanley
(33323233350400)

23. Jaro na Aljašce23.05.2011, 16:09:41
 Kláro,Ty už jsi jak ti politici.
 Já myslel,že jsi říkala,že odtud odcházíš a ono ne a ne.
Karel Fictum
(3334b0b4340700)

24. Jaro na Aljašce25.05.2011, 15:12:46
 kláro nebo jak se jmenuješ
 poctivej se ode mne neumaže.to není o slovníku ale o charakteru.ty se jak vidno v těch hovnech přímo koupeš a ještě se opičíš po mě stylem písma.vím že bys chtěla být jako já ale zkus se nejdřív podepsat a odtajnit.jsi tady akorát k smíchu.
Midistage-Petr Eger
(33320600)



 Váš komentář 
Nadpis:
Text (max. 2000 znaků)
Odesílat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé.
Po zaregistrování získáte možnosti, které anonymní návštěvníci nemají.





BANNER
Nejnovější karaoke
Nejnovější noty
Nejnovější XF midi
Nejnovější MP3 podklady

Nejoblíbenější MIDI
Nejoblíbenější karaoke
Nejoblíbenější XG midi
Nejoblíbenější XG KAR
Nejoblíbenější XF midi

CZ texty na zahr.songy
Náboženská hudba

Stahované midi včera

Seznam skladeb bez midi souborů
BANNER
BANNER
BANNER

LOGO

fotoFlash disk 64 GB - kytara - elektrická

fotoFlash disk 64 GB - kytara - španělka

fotoFlash disk 32 GB - housl.klíč

fotoFlash disk 32 GB - klávesy

foto
www.prodavacka.cz

Arduino UNO - Arduino NANO





























(c) 2003 - 2024 Stanislav Lopata, Uherské Hradiště
hudba@midisoubory.cz

midi-song.com
Vaše IP adresa: 18.119.160.154, čas zpracování: 2,241 sekund,